onsdag 27 januari 2016

Att prata gamla minnen

I lördags när honey var ute i skogen med jaktkompanjonerna passade jag på att bjuda in en kär gammal vän! 

Jag började min plugg-karriär i Kristianstad där jag träffade en härlig thailändsk tjej <3 
Vi umgicks mycket både i skolan och hittade på roligheter utanför skoltiden. 

I våras hälsade jag på min kära vän för att återuppta gammal vänskap, efter ca 6-7år! 
Det var på tiden tyckte vi :) 

Vid lunch-tid i lördags anlände min fina vän med tåget och vi spenderade sedan hela eftermiddagen och en del av kvällen med att prata och ta igen massa förlorad tid. 

Det var mycket skratt och även lite tårar som utbyttes <3 

Min fina vän kom med en gigantisk orkidé med krispigt vita blommor och även en flaska rött för avnjutning :) 



Blomman ska jag vårda så ömt jag kan och den står nu och stoltserar i fönstret! 

Detta blev en mysig lördag som vi alldeles snart ska göra om <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar