fredag 29 januari 2016

Att ge eller ta emot en semla

Just nu pågår projekt semlogram då det snart börja närma sig Semmeldagen/fettisdagen. 

För någon dag sedan fick jag ett Semlogram av min fina kusin som tyckte att jag var värd detta <3 

Semlogrammet fick naturligtvis inte brinna inne utan var tvunget att utnyttjas :) 

I landskapet Blekinge jag befinner mig i så är det bara grannstaden och Z-bageriet som erbjudet detta fina, men så passande att jag även arbetar här ;) 



Så häromdagen hämtades en liten fin semla ut som jag och honey eller mest honey avnjut på kvällen ;) 

Betyget blev iaf mycket godkänt med hemmagjord mandelmassa som innehöll små mandelbitar och mjuk, fluffig bulle! 

Tummen upp på både god semla och fint koncept med semlogram!

Så mina fina vänner känner ni för att göra någon glad, ge bort ett  Semlogram <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar