fredag 25 december 2015

Att önska en God fortsättning

En god fortsättning på julen min fina läsare <3 

Hoppas ni fick en underbar julafton på alla sätt med massa mys, mat och annat! 

Vi började hos mina päron där vi åt jullunch, öppnade paket och tittade på Kalle tillsammans med fina syster och familj. 
Därefter förflyttade vi oss till honeys päron där julmyset fortsatte tillsammans med honeys bror och sambo. 

I år gömde det sig inga dåliga paket under granen. 
Vilka fin fina presenter <3

Av mina underbara päron blev bland annat en frostvit vattenkokare ifrån Kitchenaid, superfin! 
En gigantisk gjutjärnsgryta där det kommer att tillagas massa härliga stekar :) 


Av någon anledning blev det lite kök/mat-tema i år :) 

Honeys päron hade köpt superhärliga fårskinnsskor med mjukt ull i. 
Kommer garanterat inte att frysa om fötterna :) 




Honeys bror och söta sambo hade plockat ihop ett litet matpaket med Italien-tema. 
Massa härligheter som måste testas snarast :) 


Av min finaste honey fick jag ett superfint blått förkläde med stjärnor på! 
Älskade honey hade shoppat loss på Leila General Store <3 


Jag och honey hade även köpt en gemensam julklapp som ska utnyttjas i början på nästa år <3 
Spavistelse på Ystad Saltsjöbad! 


Åhhh, längtar massa dit! 
Sååå mysigt vi ska ha det <3 

Idag är det en lugnare dag och vi håller oss hemma för fortsatt julmys och långpromenad i solen <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar