tisdag 29 december 2015

Att ha fått något fint i lådan

För ett litet tag sedan skrev jag att Skin City hade en lucka i adventskalendern som innebar riktigt fina priser för en dag på Essies nagellack! 

I brevlådan låg det för någon dag sedan ett litet fint paket ifrån dom :) 

I paketet var det inte bara nagellacken jag hade beställt utan lite annat smått och gott.

Det blir så mycket roligare att få paket när de även innehåller lite Goodwill-presenter. 

Detta gjorde min dag :) 


En liten söt blomma tittade fram när jag öppnade paketet :) 


Förutom nagellacken innehöll paketet en necessär, shoppingpåse med fint budskap på, provprodukter till ansiktet, en fin liten flicka och orderbekräftelsen låg prydligt nerstoppad i en liten pappersficka. 


Flickans budskap <3




Nagellacken blev jag också supernöjd med!
Kommer att bli fin fint på naglarna till våren.

Idag har årets sista arbetsdag avverkats och det känns helt okej :) 

Ikväll blir det mys framför tv:n uppkrupen i soffan under en filt <3 
Tusan så kallt det blir när det blåser! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar