fredag 27 maj 2016

Att fira födelsedag

Då har man blivit ett år äldre! 

I onsdags var det dags att fylla år och honey uppvaktade mig med paket och fint dukat frukostbord på morgonen. 

I honeys paket låg det något som kommer att användas flitigt varje dag! 
Nämligen trådlösa hörlurar ifrån Sudio Sweden
Vita med roséguldiga öronsnäckor. 

På kvällen blev jag uppvaktad ytterligare av honey med fina rosor i kärlens färg, röd <3 
Älskade! 


Dagen avslutades med fika och besök av päronen som hade med sig de finaste presenterna jag kunde tänka mig. 


Fint inslagna med guldigt papper var de underbara Klong-ljusstakarna, Gloria. 
Jag har suktat länge efter dessa stilrena men ändå mäktiga ljusstakar ifrån Broberg/Ridderstråle! 




En mycket fin födelsedag som jag ser tillbaka på med värme i hjärtat <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar