onsdag 11 maj 2016

Att äntligen vara med Instagram

Nu har det hänt, äntligen har även jag skaffat Instagram! 
Detta var på tiden och jag håller nu på att lära mig alla funktioner och finesser som finns. 

Det har redan blivit några inlägg och ni får hjärtans gärna följa mig där :) 

När tiden för bloggen inte alltid finns så kommer förhoppningsvis Instagram att uppdateras lite oftare. 

Ni kan följa mig på: minnashjartan 

Sommartemperaturerena fortsätter här i södra delen av Sverige, där jag befinner mig. 



När vädret är som bäst, vad passar inte bättre då än att ta en paus för lite fika på stadens café. 
Sagt och gjort så fick det bli en varm choklad och till denna ingick det ett spett med Marsmellows. 
Riktigt gott både för kropp och själ! 

Lillördag och jag inväntar honey som är påväg hem med nyshoppad bil <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar