lördag 15 augusti 2015

Att ha en ring på fingret

Gården var en riktigt mysig och underbar dag på många sätt! 

Dagen började jag som de andra dagar här på Öjn med en morgonpromenad längs havet. 
Mys mys! 

Därefter blev det frukost längs strandkanten med bubbel. 
Ännu mera mys :) 

Under denna mysiga frukost gick min honey ner på knän och frågade om jag ville förlova mig? <3 
Svaret på denna fråga blev naturligtvis JA! 



Vi hade efter ringbyte en mysig dag på stranden med massa sol och bad. 

Efter lite uppfräschning med en dusch så begav vi oss visare till Visby för en fin middag på G:a Masters. Det blev Lammracks för våran del med lite gott i glaset. 
Det var absolut gott men slår dock inte Kaj 4 på Öland. Då de även har en underbar havsutsikt :) 




Dagen var absolut så bra och mysig som den bara kunde bli <3 

Jag önskar er en fortsatt underbar lördagskväll med sol i ansiktet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar