onsdag 17 juni 2015

Att göra fynd

Nu har reorna startat lite överallt både i fysiska butiker och nätbutiker.
Det är alltid trevligt att shoppa när det även känns som lite fynd :) 


Mitt tipps idag är att Kidsbrandstore (klick klick) har startat rean och de har så mycket fint i barnstorlekar. Men för lilla mig som inte är lång eller stor passar det ypperligt att shoppa märkeskläder till lite billigare pris. 
Ibland är det bra att vara liten ;) 

Min lilla titt på Kidsbrandstore igår resulterade i en ny vinterjacka. 
Hmm, köpa vinterjacka i juni känns lite konstigt men det är nu fynden kan göras :) 

Förhoppningsvis är den bra och då ser man fram emot kylan till vintern (jag som inte tycker om kyla). 

Blir den bra så kommer det bild när den har anlänt :) 

För min del är det idag lillördag och fredag! 
Tjooo och tummen upp för kortveckor! 

Önskar er alla en bra dag och att ni har planerna till midsommar under kontroll <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar