lördag 16 maj 2015

Att ha blivit firad!

Idag var det en trött bloggerska som slog upp de bruna. 

Gårdagen gjorde sig påmind i både kroppen och knoppen ;) 
Men kalasandet blev nog lyckat, tror jag ;) Det var förhoppningsvis ingen som gick hem hungrig. 

Middagen bestod av kycklinggratäng med bland annat grädde, mango chutney, 
sambal olek, curry. 
Betyget blev godkänt av både barn och vuxna :) 
Jag brukar lägga upp salladen på ett fat istället för att blanda allt i en stor skål. Tycker det ser fräschare ut och gästerna kan ta det de vill ha. 


Pannacotta Cheescaken blev väldans god om jag får säga det själv ;) 



Men jag lever på att jag är 29 en vecka till innan det slår om till 30 på riktigt ;) 

Det var dock ingen rolig syn när man kom ner för trappen till köket, det var dagen-efter-stökigt. 
Men efter lite jobbande så är nu huset återställt igen. 

Det blev både presenter, pengar och blommor. 
Jag hade önskat mig smycken ifrån Snö, tycker den kollektion är riktigt fin. Men min fina syster yster hade även köpt ett helt sett ifrån Edblad och det var sååå fint och helt i min smak :) Det liknar smyckena ifrån Snö och jag blev superglad för det :) 





Idag som sagt har det varit lite segt men en promenad ute tillsammans med honey som avslutades med glass i parken har det blivit. 

Ikväll blir det middag hos päronen tillsammans med syster med familj. 
Mysigt <3 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar