söndag 26 april 2015

Att vara totalt avslappnad


Idag har jag och honey varit och myst på spa här i vår lilla stad. 

Jag har länge tänkt att boka in en tid för fotvård och få lite sommarfina fötter :) Då honey också var lite sugen på att bli ompysslad tog vi en eftermiddag med bubbel, bad, bastu och spabehandling. 





Det är verkligen härligt  att bara mysa runt i för stor badrock och badtofflor och känna sig allmänt slapp! 
Lugn i själen!

Att göra detta en söndag var ett bra val då det var lugnt med brsökare, på lördagarna  är det tydligen betydligt mera besökare. En söndag är ändå en dag som går i lugnet och mysets tecken så att förstärka detta med lite spa, det var perfekt! 



Kvällen avslutade vi med grillningar och kladdkaka hos mina päron! 



Nu ligger både jag och honey utslagna i soffan och är mätta i magen och möra i kroppen. Mina fötter har aldrig känts så lena och mjuka. 
Härligt! 





Hoppas att ni också haft en mysig söndag och att ni är laddade att ta tag i en ny vecka som börjar i morgon. En vecka som innebär kort-vecka med helgdag på fredag!
Tjoho! 



Kram till er <3 

2 kommentarer:

  1. efter en lååång graviditet och mycket bärande på nyfödd bebis är min kropp i skriande behov av en rejäl massage. åhh som jag längtar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är väl värd en skön och avkopplande stund :)
      Massage är verkligen skönt och man unnar sig detta alldeles för sällan!

      Radera