onsdag 22 april 2015

Att ha funnit något efterlängtat

På en lunchpromenad häromdagen så smet jag in i en mysig inrednings/klädesbutik här i staden. 
 De har mycket fint och plötsligt sprang jag på något som jag har letat efter länge!

Kokboksställ! 

Jag förstår inte varför det har varit så svårt att hitta?! 
I ett x antal år, kommer inte ihåg hur många har jag suktat efter ett som skulle passa i köket och som såg lite gammalaktigt ut. 

Å plötsligt så stod det bara i butiken och det stod mitt namn på det ;) Å med ett pris på (enligt mig endast) 129kr var det utan tvekan helt klart att det skulle få följa med hem! 




Så nu står det efterlängtade kokboksstället jämte kitchenaiden och håller upp en av Leilas fina böcker :) 

Idag är det ännu en härlig vårdag med en lysande sol ifrån en klarblå himmel :) 
Ljuvligt! 

Bästa onsdagen önskar jag er <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar