söndag 22 mars 2015

Att ha hittat rätt

Jag är inte som andra tjejer som har många väskor och som älskar att shoppar väskor. Jag tycker aldrig att jag hittar väskor som jag tycker ör både snygga och praktiska. Hittar jag en väska så använder jag den tills det är dags att lägga den i soptunnan.

Jag har länge letat efter en väska som rymmer en del, som är snygg men dock ingen axelremsväska utan något mera åt shoppingbags-hållet. Jag har haft tidigare men som sagt de har jag slitit ut och har nu saknat denna typ av väska ett tag. 

Men "plötsligt händer det" som de säger ;) MQ:s nya vårkollektion av kläder och accessoarer innehöll precis "den där" väskan som uppfyllde mina krav :) 



Väskan är av märket Stockholm.
Så det var bara löp och köp :) 
Jag är riktigt nöjd! 

Är det söndagslunk i hemmet idag? :) 
Hoppas dagen iaf blir bra och passa på att njuta, det är tillåtet när det är söndag ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar