lördag 21 mars 2015

Att baka lite kaka

Oftast blir det att jag bakar lite mera kladdiga kakor men denna gången tänkte jag slå till med helt vanliga cookies. Men då systerbarnen inte helt hundra tål ägg så fick det bli cookies utan ägg. 



Smeten innehöll smör, socker, sirap, mjöl, bakpulver och vaniljsocker. Sist hackade jag även ner Marabous daimcjoklad. Jag kan avslöja att smeten var väldigt god ;) Jag rullade sedan dom till små köttbullar och tryckte till dom innen de åkte in i ugnen. 



Cookiesarna är nu med på resan som färdkost. 
Japp det är dags för en lite tripp norröver :) Tillsammans med syster och familj. Kul kul! 

Hoppas alla har en härlig lördagsförmiddag! Ska ni hittar på något mysigt? 
Berättar gärna :)

Själv kommer jag tillbringa några timmar i bilen tillsammans med min älskade honey <3  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar