tisdag 10 maj 2016

Att äga en DW

I lördags begav jag och honey oss till grannstaden för att njuta av sol, värme, shopping, lunch, glass och avslutningsvis målgång av SM-Rally.

Vädret visade sig ifrån sin bästa sida och vi njöt av att sitta med näsan mot solen för att få lite första färg och äta lunch och sedan därefter även glass.

Naturligtvis blev det även lite shopping och jag har varit på jakt efter en ny klocka under en längre tid. Men jag har tyvärr inte riktigt hittat något som jag har fallit för. Men i lördags spatserade jag in i stadens klockbutik för att titta. 
Vad hände, jo jag kom ut med en ny klocka!
Helnöjd!

Det var nog honey som gjorde att jag äntligen slog till.

Vad blev det för klocka?


Jo en Daniel Wellington med lite "bling bling" på urtavlan.

Jag var ute efter en stilren klocka men ändå med något som stack ut.
Lite "bling bling" är ju aldrig fel.

Så nu sitter den där på armen och jag är riktigt nöjd faktiskt.

Tack honey för att du fick mig till att bli ägare till denna DW <3







1 kommentar: