fredag 5 februari 2016

Att ha något nytt i öronen

Jag lyssnar en hel del på Poddar, både när jag transporterar mig till och från arbetet och vid PW. 


Den senaste i samlingen som jag har fastnat för är Säker stil med Ebba Kleberg von Sydow och Emilia de Poret. 


Tjejerna har även skrivit en bok med samma namn och det får nog bli ett litet köp av denna också :) 


De tar upp det som är trendigt och inne just nu. 
Vad man ska tänka på vid inköp av kläder och mode i allmänhet. 

Jag gillar denna podden skarpt och har maratonlyssnat på de Poddar jag missat!

Detta får bli dagens tips så här en fredag och om ni vill mysa lite extra i helgen med något avkopplande och väldigt intresserat i öronen :) 

Stort gilla på denna! 

Nu är det nedräkning till helgen och ikväll vankas det AW med jobbgänget! 
God mat, dricka och många olika/djupgående samtalsämnen kommer det garanterat att bli ikväll <3 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar