söndag 10 januari 2016

Att njuta av lugnet

Ett dygn på Ystad Saltsjöbad var verkligen såå mysigt som jag hade hoppats på! 


Efter en väldigt snöig bilresa var vi framme och checkade in. 
Rummet var både fint och mysigt inrett med balkong men den var igensnöad. 

Det mysigaste var att sitta i utomhuspoolen och titta på snöflingorna som flög ner genom luften. 

Jag hade en massage inbokad som var väldigt avkopplande. Man känner dig som en helt annan människa efter att ha blivit lite ompysslad med avkopplande bakgrundsmusik. 


På kvällen bjöds det på tre-rätters middag i en minst lika fint inredd restaurangdel. 






För min del blev det ankbröst till förrätt, helstekt högrev till huvudrätt och chokladfondant till dessert. 

Honey valde pilgrimsmusslor till förrätt, hjort till huvudrätt och chokladfondant till dessert. 

Mätta och belåtna kunde vi sedan bege oss mot hotellrummet för en god natts sömn! 

Dagen efter var det framdukat en riktigt stor och härlig frukostbuffé! 
Jag kan tala om att vi var verkligen inte hungriga när vi lite senare på dagen rullade hemåt :) 

När jag tänker tillbaka på dygnet gör jag det med ett leende på läpparna och ett hjärta full av kärlek <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar