måndag 30 november 2015

Att tillbringa en helg i Skåne-land

I fredags begav sig jag, honey och mina päron oss ner till Malmö för hotellvistelse, musikal och kalasande. 


Vi checkade in på Elite hotell i Malmö där jag och honey laddade inför kvällen med bad och bubbel <3


Sååå härligt att krypa ner i ett varmt bad när det blåser och är kallt ute. 

Mina päron har båda fyllt år och presenten ifrån mig, syster och våra män var en kväll med god middag på spanska La Roche och sedan vidare för att se Sällskapsresans musikal.




Det blev en mysig och trevlig kväll med gott att äta, dricka och rolig underhållning :) 

I lördags var det dags för mer firande av systerbarn med mera gott att stoppa i magen! 



Helgen har varit riktigt mysigt med mycket familjetid med dom som betyder mest <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar