onsdag 14 oktober 2015

Att vara märkt

Att ha en ring på fingret har man nu börjat vänja sig vid :) 



Det är idag två månader sedan jag och honey bytte ringar vid stranden på Gotland <3 

Det var dagen som började med morgonpromenad längs vattenbrynet med strålande sol och varma vindar och som fortsatte med mysig champagnefrukost där min älskade gick ner på knä. 

Dagen fortsatte med sol och bad och avslutades med god middag innanför Visbys ringmur. 

Det är en dag med mycket värme och kärlek som jag ser tillbaka på <3

Idag har det tyvärr inte varit riktigt lika varmt och soligt men lycklig är jag ändå med min älskade vid sidan <3 

Lillördag idag och på köksbordet är det tända ljus och jag värmer mig med en kopp te. 
Inte så illa det heller :) 

Önskar er en mysig kväll <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar