torsdag 22 oktober 2015

Att vara förberedd

För några dagar sedan landade ett litet paket här hemma ihållandes en ny skiddress. 

Jag åkte på min första skidresa för ca 2år sedan och var då i butiken för att införskaffa nya skidkläder. Det blev termobyxor och jacka. 

Tyvärr tänkte jag inte på det väsentliga som en riktig skidjacka ska innehålla. 
Snölås och liftkortsficka! 

Det har blivit ytterligare en skidresa och en jacka utan liftkortsficka när man åker utför är inte det bästa. 
Resultatet har blivit ett tappat liftkort :( 

När Kidsbrandstore hade 20% gick det inte att låta bli och beställa ett nytt fin fint sett :) 


Det blev ett mörkblått Peak-sett! 

Trivdes riktigt bra i kläderna så det fick stanna kvar :) 

Ibland är det bra att inte vara så stor ;) 
Prislappen blev lite bättre jämfört med ett Peak-sett i vuxenmodell :) 

Så nästa gång det vankas skidresa är jag redo! 

Arbetsveckan lider mot sitt slut och jag önskar er en underbar torsdagskväll så är det snart full fart mot fredag och helg <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar