fredag 16 oktober 2015

Att invänta något spännande

Imorgon ska jag sätta mig på tåget med näsan mot Malmö och mot ett äventyr! 
Det ska bli så spännande och det är för inte att det pirra lite extra i magen i kväll :) 

Jag har blivit inbjuden att delta i ett fin fint bloggevent i Kivik! 
Tjohoooo! 

Det är fina Emma ifrån Elsas Entourage som har arrangerat något mycket roligt som vi ska få vara med om imorgon <3 



Vi ska vara på en fin fin vingård i Kivik vid namn Skepparps Vingård
Här ska det bjudas på vin, naket och massa roligheter, har det utlovats :) 

Jag ser fram emot denna dag med skräckblandad förtjusning! 
Såååå glad att jag får vara med om detta samtidigt som det är riktigt nervöst att få träffa massa nya människor som jag aldrig träffat innan. 
Men jag tror att det kommer att bli kanonkul och en dag att minnas! 

Helgen har bara börjat och jag ser fram emot den riktigt mycket <3 

1 kommentar:

  1. jag ska också på bloggträffen så jag ville bara skriva hej och yej, nu kör vi! ska bli kul att träffas på riktigt! Kram!

    SvaraRadera