lördag 12 september 2015

Att ha lördag

God lördag mina bloggisar! 

Idag är det en lite trött bloggerska här, det var nämligen kräftskiva på jobbet som var mycket trevlig men det blev dock lite sent. 



Men lördagen har bjudit på mysfika med honey <3 
På måndag är det nämligen 2år sedan jag och honey träffades på det charmiga fiket Mandeltårtan här i småstaden. 
Mandeltårtan är ett riktigt mysigt ställe och vårt lilla smultronställe. 

Det fick naturligtvis bli en lunch där idag för att fira och tänka tillbaka på den där dagen för två år sedan då det pirrade extra mycket i magen <3 



Jag måste även tipsa om en väldigt duktig tjej som driver Fridas bokblogg  
Hon ska tydligen vara med i Nyhetsmorgon imorgon och baka.
Riktigt kul! 
Det hon gör ser sååå gott ut och är riktiga konstverk! 
Henne ska jag titta på imorgon :) 

Snart är det dags att studsa en våning upp för att dressa om till något mera representabelt :) 
Det vankas nämligen middag hos mina päron där även svärisarna är inbjudna. 
Ska bli så mysigt att ha dem samlade allihopa <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar