onsdag 9 september 2015

Att få en kväll på bion

Ikväll vankas det bio-time för mig och fina vännen! 

Kay Pollacks "Så som i himlen" har fått en fortsättning "Så ock på jorden" och denna är det nu dags att se :) 



Recensionerna går i sär så det ska bli spännande att se vad vi tycker. Jag återkommer naturligtvis med min åsikt :) 

I vilket fall ska det bli mysigt att avbryta vardagen med lite bio och helst när det är Lill-lördag. 

I vår lilla småstad kan vi faktiskt briljera med en väldigt fin bio med sköna fåtöljer, riktigt bra benutrymme (kanske inte riktigt jag är i behov av, då jag inte tillhör den längsta kategorin) och fantastiskt ljud! 

Jag önskar er alla en mysig onsdagskväll så ska jag snart mys ner mig i en skön bio-fåtölj och följa med i filmens värld <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar