lördag 19 september 2015

Att börja en lördag tidigt

Idag slog jag upp de klara 06:20 och var klarvaken! 
Det var helt omöjligt att somna om klockan 07:00 studsade jag och honey ner till köket för frukost, (han vaknade också efter att jag vänt och vridit på mig en stund). 

Jag har sååå svårt för att sova länge på helgen, när jag vaknar går det inte att somna om. 
Det var annat vid tonåren, då var det inga problem att sova länge ;) 



Morgonen bjöd iaf på mysig frukost med tända ljus <3 

Efter allmänt plock i hemmet, hinner mycket när morgonen blir lång, begav vi oss vidare till grannstaden för höstmarknad och bomässa. 
Mysig lunch i solen blev det också, härligt när september också kan bjuda på värme! 

Hur är vädret hos er mina älskade läsare? 

Lördagen rullar vidare här och ikväll vankas det härlig rådjurssadel till middag :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar