onsdag 4 mars 2015

Lindt choklad och fyndpris

Igår sprang jag igen Willys för att införskaffa några småsaker inför kvällens middag. 

I väntan på min tur i kassan fick jag syn på att de hade ett riktigt bra erbjudande på Linds choklad. De chokladkakor som i normala fall kostar över 20kr sålde de nu för endast 10kr styck!! 

Chokladälskare som man är gick det naturligtvis inte att motstå detta erbjudande. Det slank naturligtvis ner några stycken i korgen :) 



De som fick följa med hem var Crunchy Nougat, Cookies cream och Strawberry cheesecake. 

På kvällen var vi naturligtvis tvungna att provsmaka :) 

Enligt mig så tyckte jag  Crunchy Nougat var bäst medan mannen fastnade för Cookies cream. Men båda var naturligtvis goda och choklad ifrån Lindt blir man aldrig besviken över! 

Vi testade dock inte Strawberry cheesecake men jag kan tänka mig att den också kommer att vara fantastiskt god! 
Det får bli kvällens belöning efter träningspasset :) 

Mitt tips till er mina kära läsare är att löp och köp dessa godingar för fyndpris hos Willys!! 

Njut sedan av en bit bara för att det är lillördag och nedförsbacke mot helgen. 

Vilken är er favoritchoklad mina kära läsare? 

Önskar er en fortsatt toppenonsdag <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar