fredag 27 februari 2015

På mitt sängbord

Nu när det är högsäsong för bokrea så tog även jag mig en tripp till stadens lokala bokhandlare. Jag kom ut med Cameron Diaz inspirerande bok, Min livsstil. Jag fick se denna bok hos Michelle Sundberg hos Elsas entourage. Då jag är ett litet fan av Cameron Diaz som skådespelerska så var det naturligtvis lite extra intressant :) 




Omslaget är vackert gjort och boken handlar om mat, träning, hälsa och det allra viktigaste att man ska älska sin kropp precis som den är byggd. 

Jag försöker att äta nyttigt och hälsosamt men vill absolut unna mig något gott ibland, annars blir livet väldigt tråkigt. Ett liv utan choklad skulle för min vara omöjligt :) 

Dieter är det inget jag förespråkar då det istället handlar om en livsförändring. Även detta behandlar Cameron Diaz i sin bok. En diet kan möjligtvis var bra för en kickstart för att se snabba resultat, men det är inget som jag tror kan vara hållbart. 

Det handlar om en väldigt enkel ekvation: det vi stoppar i oss måste vi göra oss av med! 

Fredag är i startgroparna och helgen rundan hörnet! 

Önskar er en härlig fredag och unnar er något gott, just bara för att det är fredag <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar